Subject: FW: Elisa Eesti AS täiendav järelepäring
From: "Justiitsministeerium"
To: "Justiitsministeerium"
Date: Wed, 21 Aug 2024 11:49:24 +0300

From: Piia Laks-Järve <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, August 16, 2024 2:08 PM
To: Kaidi Urgas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Elisa Eesti AS täiendav järelepäring

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

30.07.2024 edastasite Justiitsministeeriumi vastuse (manuses) Elisa Eesti 
AS-i päringule seonduvalt pärimisregistri juurdepääsuga. Vastusest jäi 
endiselt ebaselgeks kas ja mis tingimustel saavad pärimisregistrist andmeid 
pärida ettevõtete seaduslikud ja volitatud esindajad? Me ei tuvastanud, et 
enne päringu tegemist oleks võimalik määrata, mis rollis sa päringu teed.

Lugupidamisega

PIIA LAKS-JÄRVE

Andmekaitsetiimi juht-jurist

+37256575794

+372 6 600 600

www.elisa.ee <https://www.elisa.ee/>

 <https://www.facebook.com/elisaeesti> 
<https://www.instagram.com/eluelisas> 
<https://www.youtube.com/user/Eestielisa> 
<https://www.linkedin.com/company/elisa-eesti-as>

 <https://www.elisa.ee/>

Käesolev e-kiri on saadetud Elisa äritegevuse raames ning selle sisu ja 
manused on konfidentsiaalsed. E-kirjas sisalduvat informatsiooni võib 
kasutada vaid isik, kellele see on adresseeritud. Kui te pole sihipärane 
saaja, palun teavitage saatjat ja kustutage e-kiri koos manustega 
viivitamatult oma süsteemist. Me ei võta vastutust e-kirja või selle manuste 
avamisega kaasneda võivate võimalike kahjude eest.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.